#pracujwdomu
efektywnie i bezpiecznie
Praca zdalna
Jest obecnie koniecznością dla wielu firm i instytucji. Dlatego, w ramach akcji „biznes wpiera biznes”, przygotowaliśmy zbiór rozwiązań, których celem jest wspomaganie Państwa w tych trudnych chwilach.
Poniżej prezentujemy możliwości i narzędzia gwarantujące, że praca z domu będzie zarówno bezpieczna, jak i efektywna.
DMS (obieg dokumentów)
DMS jest narzędziem do profesjonalnego Zarządzania Dokumentami w Twojej firmie. Zaawansowane możliwości tego systemu pomogą wdrożyć oraz usprawnić np.: elektroniczny obieg faktur kosztowych, umów, zgłoszeń, wniosków pracowników itp.
Program umożliwia działanie na trzy sposoby; za pomocą aplikacji stacjonarnej, poprzez przeglądarkę internetową lub za pomocą aplikacji mobilnej.
Korzyści:
Efektywna praca zdalna – system sprawdza się podczas pracy zdalnej, umożliwiając bezpośredni dostęp do ważnych dokumentów oraz sprzętu administracyjnego, jak drukarka.
Oszczędność czasu – wdrożenie rozwiązania u naszych klientów znacząco skróciło czas procesowania i przekazywania dokumentów. Pozwoliło również na całościowe wyeliminowanie błędów pracowniczych.
Wzrost wydajności – szybszy obieg dokumentów między działami i pracownikami firmy przyczyna się do wzrostu wydajności.
Gwarancja bezpieczeństwa – zarządzanie szeroko modyfikowalnymi uprawnieniami zwiększa bezpieczeństwo danym w Twojej firmie.
Systemy VPN (od ang. virtual private network)
Pozwalają na bezpieczny dostęp do zasobów przedsiębiorstwa. Technologia ta polega na tworzeniu w Internecie odrębnych, zabezpieczonych tuneli. Dzięki nim każda upoważniona osoba zyska dostęp do odpowiednich zasobów firmy, z dowolnego miejsca z dostępem do sieci.
System ten rozwiąże wszelkie problemy z dostępem zdalnym do poczty elektronicznej, dysków sieciowych, czy systemów informatycznych.
Korzyści:
- bezpieczne, szyfrowane połączenie
dostęp do plików w firmie
dostęp do aplikacji
dostęp do infrastruktury np. monitoringu, drukarek, kamer
możliwość podłączenia się do komputera w pracy
możliwość bezpośredniej pracy zdalnej w biurze.
Elektroniczne repozytoria
Elektroniczne repozytorium zachowuje funkcjonalność chmury, ale posiada dodatkowe zalety. Gwarantuje najwyższą ochronę zdeponowanych w nim dokumentów, umożliwia definiowanie użytkowników, którzy mogą korzystać z poszczególnych danych. Jest to także rozbudowany system usprawniający archiwizację dokumentów. Wprowadzenie odpowiednich ustawień pozwala na automatyczne przyporządkowywane zeskanowanych dokumentów (np. powtarzających się faktur, rachunków) do odpowiedniego katalogu. Co niweluje ręczną pracę.
To, której nie daje przechowywanie dokumentów w chmurze.
Korzyści:
- miejsce na gromadzenie dokumentów w sieci,
oszczędność czasu i pieniędzy dzięki automatyzacji niektórych prezesów,
dostęp do plików z każdego miejsca z dostępem do Internetu,
dostęp do plików z urządzeń mobilnych,
możliwość udostępnienia plików osobie nie powiązanej z firmą,
możliwość przechowywania kopii zapasowych,
możliwość przechowywanie konfiguracji profilu użytkownika.
Sklepy internetowe – Przenieś swoją sprzedaż do Internetu!
Dzięki dużemu doświadczeniu, nasze sklepy internetowe są nie tylko szybko tworzone, ale przede wszystkim mają olbrzymie możliwości rozbudowy, są proste w użyciu, funkcjonalne i nowoczesne. Dodatkowo zajmujemy się kompleksową integracją sklepów z systemami finansowo-magazynowymi co umożliwia automatyzację zamieszczania produktów w sklepie.
Chcesz szybko i niedrogo uruchomić swój sklep? Skorzystaj z jednego z naszych gotowych motywów graficznych i ciesz się nowym kanałem sprzedaży.
W ramach tworzenia stron oferujemy:
Projekt graficzny – dostosowany do otrzymanych materiałów, grupy docelowej, indywidualnego charakteru firmy, czytelny i przyjazny dla użytkownika, a przede wszystkim nowoczesny, wpływający pozytywnie na wizerunek firmy.
Optymalizację SEO – aby strona szybciej się ładowała, a jej zawartość była czytelna dla wyszukiwarek, co ma wpływa na jej pozycję.
System zarządzania treścią (CMS) który umożliwia łatwe i wygodne zarządzanie zawartością strony WWW i produktami w sklepie, bez znajomości programowania.
Responsywny layout dostosowujący się do każdej przeglądarki, rozdzielczości ekranu i typu urządzenia na którym będzie wyświetlany.
Bezpieczeństwo przed włamaniem do sklepu i botami spamującymi. Pomoc przy zakupie i konfiguracji certyfikatu SSL.
Szkolenie z obsługi systemu – zmiany treści, zdjęć, dodawania produktów itp.
Kod przyjazny dla wyszukiwarek – zgodny z najlepszymi praktykami programowania.
Osadzenie nowej strony na wskazanym serwerze lub możliwość wykupienia hostingu na naszym.
Komunikacja na odległość
Aplikacje pozwalające na komunikację pracowników i wymianę informacji, może zastąpić spotkania, a nawet umożliwić prowadzenie zdalnych prezentacji czy szkoleń.
Najważniejsze funkcje:
możliwość wykonywania połączeń głosowych i video rozmów,
wysyłanie wiadomości tekstowych oraz plików między użytkownikami,
funkcja udostępniania pulpitu innego użytkownika.
Korzyści:
kontakt między pracownikami
wymiana informacji
chaty grupowe (tworzenie zespołów)
planowanie spotkań
WSPARCIE
Jeśli potrzebujesz wsparcia w procesie wyboru, zakupu i wdrożenia narzędzi pracy zdalnej?
Zadzwoń lub napisz do nas: