Comarch ERP Optima

Moduły: Aplikacje i rozwiązania mobilne

Comarch ERP Optima to wielomodułowy system do zarządzania dla firm który umożliwia dostosowanie do potrzeb i etapu rozwoju firmy.

Jest najchętniej wybieranym oprogramowaniem wśród biur rachunkowych i doradców podatkowych. Grono klientów korzystających z programu liczy przeszło 60 tysięcy firm, a dzięki pozytywnym opiniom użytkowników ciągle rośnie. Ponadto, jest to pierwszy i jak dotąd jedyny polski system zarządzania wyróżniony godłem „Teraz Polska”.

Moduły z grupy:

APLIKACJE I ROZWIĄZANIA MOBILNE

COMARCH ERP

Mobile Zarządzanie

Czytaj więcej…

COMARCH ERP

Mobile Sprzedaż

Czytaj więcej…

COMARCH WMS

Zarządzanie

Czytaj więcej…

COMARCH WMS

Magazynier

Czytaj więcej…

COMARCH
iBARD24

Czytaj więcej…

COMARCH
iKsiegowość24

Czytaj więcej…

COMARCH
EDI/ECOD

Czytaj więcej…

COMARCH
OCR

Czytaj więcej…

COMARCH
TNA

Czytaj więcej…

Comarch ERP – Mobile Zarządzanie

Comarch Mobile Zarządzanie to aplikacja na tablety i smartfony, która umożliwia zarządzanie mobilnymi pracownikami, ich działaniami i osiągniętą sprzedażą w jednej aplikacji webowej. Pozwala na monitorowanie wyników, postępów prac oraz zarządzanie pracownikami działów sprzedaży i serwisu.

  • Monitorowanie: sprawdzanie położenia pracowników, zaplanowanych tras, dodawanie i edytowanie statusów pracy,
  • Optymalnie zaplanowany dzień pracy: szybkie planowanie, przeplanowywanie, potwierdzanie i odrzucanie działań pracowników, optymalizacja zaplanowanych tras, podgląd wykonywanych działań, dodawanie i edytowanie statusów pracy, zarządzanie rejonami, pracownikami oraz kontrahentami,
  • Tworzenie wzorców wizyt handlowych oraz ich realizacja.

Comarch ERP – Mobile Sprzedaż

Comarch Mobile Sprzedaż to aplikacja dla przedstawicieli handlowych oraz pracowników mobilnych pracujących w terenie, którzy większość czasu spędzają w delegacjach i w siedzibie klienta. Oferuje szeroki wachlarz funkcjonalności usprawniających pracę przedstawicieli handlowych.

  • Dostęp do pełnej historii transakcji, płatności i kontaktów z Klientem,
  • Przeprowadzenie transakcji sprzedaży typu preselling (przyjmowanie zamówień i ofert u klienta), również w walutach obcych, a także szybkiej ich realizacji po stronie magazynu, przy wsparciu aplikacji Comarch WMS Magazynier
  • Przeprowadzenie transakcji sprzedaży typu vanselling (realizacja transakcji sprzedaży u klienta), poprzez wystawienie faktur, paragonów lub wydań zewnętrznych z drukowaniem lub fiskalizacją dokumentów,
  • Drukowanie dokumentów na mobilnych drukarkach termicznych lub z podpisem klienta na drukarkach laserowych,
  • Wysyłanie plików PDF z wydrukami dokumentów,
  • Skuteczne planowanie i realizowanie wizyt handlowych, z wykorzystaniem wzorców wizyt definiowanych w systemie Comarch ERP XL oraz intuicyjnego Terminarza,
  • Wykorzystanie różnych typów elementów wizyt handlowych, co umożliwia zastosowanie aplikacji praktycznie w każdej branży,
  • Rejestrowanie spotkań i kontaktów telefonicznych dostarczając tym samym pełnej informacji do centrali o wszystkich działaniach podjętych z klientami,
  • Realizację działań zaplanowanych przez kierownika w Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży
  • Analizowanie danych z wykorzystaniem raportów oraz możliwość ich kontekstowego uruchomienia,
  • Rejestrowanie tras przejazdów oraz wykorzystania komunikatora do kontaktu między pracownikami,
  • Planowanie nowych oraz przeglądanie już zrealizowanych działań w aplikacji dostępnej na dowolnym urządzeniu przez przeglądarkę.

Comarch WMS Zarządzanie

Comarch WMS Zarządzanie to narzędzie przeznaczone do zarządzania logistyką magazynową firmy oraz administracji magazynami. Umożliwia zarządzanie magazynami wysokiego składowania, pracownikami realizującymi przypisane im dyspozycje oraz inne zadania. Za pomocą wbudowanym, graficznym konfiguratorom możliwe jest elastyczne i przystępne zmienianie wyglądu aplikacji dla pracownika magazynu oraz kolejnych etapów jego pracy z zadaniami.

  • Elastyczne budowanie struktury magazynowej,
  • Zarządzanie położeniami oraz sterowanie relokacją zasobów w magazynie,
  • Komunikacja z automatyką magazynową za pomocą wbudowanych integracji,
  • Monitorowanie realizacji dyspozycji dokonanej przez operatorów w aplikacji Comarch WMS Magazynier,
  • Wsparcie decyzji kierownika za pomocą mechanizmów sztucznej inteligencji,
  • Realizacja wieloetapowych procesów według specyfiki przedsiębiorstwa,
  • Administrowanie uprawnieniami magazynierów oraz dostosowywanie parametrów procesów,
  • Kontrola stanów minimalnych oraz maksymalnych towarów,
  • Weryfikacja obciążenia oraz rankingu magazynierów,
  • Konfiguracja zlecenia wysyłki kurierem,
  • Analiza danych magazynowych z wykorzystaniem raportów.

Comarch WMS Magazynier

Comarch WMS Magazynier to aplikacja umożliwiająca przyjmowanie, wydawanie, przesuwanie oraz inwentaryzowanie towarów. Magazynier może realizować dyspozycje magazynowe, jakie zostały przydzielone przez kierownika w Comarch WMS Zarządzanie, jak również dodawać nowe dokumenty magazynowe bezpośrednio z poziomu kolektora danych. Możliwe jest szybkie przygotowanie towarów do przyjęcia i wydania dzięki wielu pomocnym funkcjom.

  • Wieloetapowość umożliwiająca realizowanie wydań oraz przyjęć magazynowych w podziale na etapy,
  • Grupowanie dyspozycji magazynowych, MultiPicking,
  • Drukowanie zrealizowanych dokumentów magazynowych oraz etykiet,
  • Stały dostęp do informacji o kontrahentach i towarach (kartoteki kontrahentów i towarowe),
  • Łatwe filtrowanie listy towarów według kryterium użytkownika (kod, EAN, nazwa, cecha, położenie, nośnik),
  • Możliwość weryfikacji towaru na podstawie sczytanego kodu EAN,
  • Obsługę nośników,
  • Monitorowanie postępu realizacji,
  • Realizowanie jednej dyspozycji przez wielu operatorów,
  • Automatyzacja i optymalizacja procesów magazynowych.

Comarch iBARD24

iBard24 to Twój wirtualny dysk w chmurze z funkcją automatycznego wykonywania kopii zapasowej (backup online). Synchronizacja plików oraz zdalny dostęp do danych, przy jednoczesnej możliwości pracy grupowej w chmurze, to tylko niektóre z możliwości jakie daje Ci iBard24.

  • Kopie zapasowe Twoich danych są wykonywane automatycznie,
  • Łatwo odtworzysz swoje dane,
  • Ochronisz dane przed różnymi zagrożeniami (wirusami, zagubieniem danych, awarią dysku).

Comarch iKsięgowość24

Comarch iKsięgowość24 to społeczność dla biur rachunkowych zrzeszająca Biura rachunkowe w Polsce, pracujące na programie Comarch ERP Optima. Pozwala na stworzenie swojej wirtualnej wizytówki.

  • Pozyskiwanie nowych klientów poprzez promowanie swojej działalności na portalu iKsięgowość24. Klienci mogą skorzystać z wyszukiwarki, która umożliwia łatwe znalezienie Twojego biura i skontaktowanie się z Tobą,
  • W ramach pełnej funkcjonalności iKsięgowość24 możliwe jest otrzymanie dostępu do własnej przestrzeni dyskowej w chmurze – Comarch IBARD, która jest w pełni zintegrowana z Comarch ERP Optima.

Comarch EDI/ECOD

Comarch ECOD czyli międzynarodowa platforma B2B oraz jeden z kluczowych dostawców EDI na świecie. Platforma ECOD w swojej ofercie posiada kompleksowe rozwiązania analityczne, monitoringowe, archiwalne, SFA, synchronizacji danych (GDSN) oraz wiele innych, wspierających logistykę i procesy biznesowe w firmie.

Comarch EDI to platforma oparta na oparta na technologii cloud, umożliwiająca wymianę danych między firmą i partnerami handlowymi. Pomaga poprawić efektywność biznesową, będą w pełni zgodna z najnowszymi światowymi standardami i regulacjami. Umożliwia wysyłanie i odbieranie dziesiątek rodzajów dokumentów elektronicznych przekonwertowanych na wiele różnych formatów. System można łatwo zintegrować z wewnętrznymi systemami informatycznymi firmy lub wykorzystać go w formie aplikacji webowej Web-EDI.

  • Zapewnia szybką i bezpieczną transmisję danych między firmą, a partnerami biznesowymi,
  • Zawiera kompletne rozwiązania analityczne, monitorujące, archiwizujące i synchronizacyjne,
  • Dzięki wdrożeniu technologii blockchain, traceability oraz machine learning, gwarantuje optymalizację procesów łańcucha dostaw,
  • Funkcja śledzenia pomaga szybko reagować na incydenty związane z nieprawidłowymi / utraconymi dokumentami,
  • Platforma B2B zapewnia integrację z usługami magazynowymi LSP i wewnętrznymi systemami klientów
  • Możliwość generowania gotowych do użycia raportów na podstawie danych wymienianych w sieci EDI.

Comarch OCR

Comarch OCR skutecznie przyspieszy digitalizację Twojej firmy, dzięki błyskawicznemu wprowadzaniu do systemu faktur i dokumentów magazynowych. Możliwe jest to za pomocą skanowania dokumentów bądź wykonania zdjęć. Chmurowa usługa Comarch OCR odczyta dane, skataloguje je oraz wprowadzi do systemu. Pozwala to oszczędzić czas, wcześniej powięcany ręcznym uzupełnianiem danych oraz umożliwia łatwe wyszukiwanie potrzebnych dokumentów z możliwością ich podglądu w wersji cyfrowej.

  • dane kontrahenta,
  • numery dokumentu,
  • kwoty i stawki VAT,
  • szczegółowe informacje o pozycjach (m.in. nazwy, ilości i ceny),
  • kody kreskowe,
  • daty wystawienia i sprzedaży

Comarch TNA

Comarch TNA to innowacyjny system do rejestracji oraz zarządzania czasem pracy, delegacjami, urlopami i innymi procesami skupionymi wokół pracownik w firmie. System umożliwia rejestrowanie czasu pracy w biurze i zdalnie za pomocą kart zbliżeniowych, aplikacji mobilnej lub ręcznego wprowadzania danych. Zapewnia możliwość precyzyjnego i precyzyjnego harmonogramu pracy na wybrany okres. Dzięki elastycznym zasadom planowania, kierownik może dostosować grafik do potrzeb zespołu. System zapewnia zgodność z polskim Kodeksem Pracy.

  • Zautomatyzowanie prowadzenia rejestracji czasu pracy,
  • Redukcja błędów wynikających z ręcznego przekazywania informacji,
  • Zwiększenie dyscypliny wśród pracowników,
  • Przejrzyste raporty oraz poprawa efektywności,
  • Zmniejszenie kosztów obsługi pracowników,
  • Możliwość integracji z modułem kadrowo-płacowym Comarch oraz dowolnym systemem zewnętrznym.

Dostępne moduły:

handel z magazynem

HANDEL Z MAGAZYNEM

Zawiera moduły związane ze wsparciem dla handlu i obsługą magazynu
księgowość

KSIĘGOWOŚĆ

Zawiera moduły związane ze wsparciem działu księgowości
płace i kadry

PŁACE I KADRY

Zawiera moduły związane ze wsparciem dla działu HR
biuro rachunkowe

ROZWIĄZANIA DLA BIUR RACHUNKOWYCH

Zawiera moduły związane ze wsparciem dla biur rachunkowych
współpraca

CRM I SERWIS

Zawiera moduły związane ze wsparciem dla biur rachunkowych
analizy i raporty

RAPORTOWANIE I ANALIZY

Zawiera moduły związane ze wsparciem dla biur rachunkowych
sprzedaż w internecie

SPRZEDAŻ W INTERNECIE

Zawiera moduły związane ze wsparciem dla biur rachunkowych
rozwiązania mobilne

APLIKACJE I ROZWIĄZANIA MOBILNE

Zawiera moduły związane ze wsparciem dla biur rachunkowych