WDRAŻAMY

Planowanie, śledzenie zdań i zarządzanie. Wiodące, międzynarodowe narzędzie do zarządzania projektami, używane przez zespoły developerów.(czytaj więcej…)

Organizuj swoją prace, twórz dokumenty, prowadź rozmowy – wszystko w jednym miejscu.(czytaj więcej…)

Narzedzie dla pracowników firmy do zgłaszania problemów do dzialow wsparcia.(czytaj więcej…)
JIRA Software
Umożliwia planowanie, śledzenie postępów i błędów w procesie tworzenia oprogramowania. Została stworzona z myślą o każdym członku zespołu programistycznego w oparciu o metodykę zwinnego zarzadzania.
Oprogramowanie Jira pozwala na tworzenie stron, sprintów, przydzielanie zadań w całym zespole, nadawanie priorytetów oraz pełną widoczność postępów w projekcie.
ZASTOSOWANIE
Jira Software w metodykach zwinnych – Agile
Prostota i funkcjonalność pozwolą Ci na sprawne wprowadzanie i realizację zadań, które możesz wizualizować na tablicach Scrum lub Kanban. Dzięki funkcji drag & drop (przeciągnij i upuść) z łatwością przeniesiesz zadania w odpowiednie miejsce i dodasz załączniki do zagadnień.

Jira Software, a planowanie, współdzielenie i priorytetyzacja zadań
Funkcjonalności Jira są bardzo intuicyjne i mają szerokie spektrum zastosowań. Pozwalają na współdzielenie zagadnień i przeszukiwanie wyników jednym kliknięciem, zapewniają pełną transparentność (np. zawsze wiadomo kto komu zlecił wykonanie każdego zadania) i pełną kontrolę, dzięki stałemu podglądowi na stadium projektów i ewentualne przeszkody w ich ukończeniu, co pozwala na natychmiastową reakcję w razie wystąpienia nieprawidłowości. Ponadto konfiguracja przebiegu prac (workflow) jest całkowicie indywidualna.

Jira Software, a oszczędność czasu
Zarządzanie zadaniami (task management) w znaczący sposób zmniejsza wewnętrzny przepływ e-maili. Natomiast dla zespołu programistów szybszy dostęp do informacji, m.in. dzięki nowemu panelowi dewelopera, to duża oszczędność czasu.

Confluence
Umożliwia skuteczne zarządzanie i komunikację w zespołach, łatwe tworzenie i współdzielenie szeroko rozumianych treści oraz wyrażanie opinii. Jest to przejrzyste i łatwe w obsłudze oprogramowanie do pracy zespołowej. Zapewnia szybkie wyszukiwanie informacji i dokumentów.
ZASTOSOWANIE
Praca z różnymi treściami – tekst, pliki video, szablony. Udostępnianie informacji, tworzenie notatek ze spotkań, opisy wymagań, produktów, baza wiedzy, zarządzanie dokumentacją.

Błyskawiczne wyszukiwanie informacji
Wyszukiwanie informacji jeszcze nigdy nie było tak proste i intuicyjne. W Confluence wiedza nie ginie! Mechanizm wyszukiwania pełno tekstowego znajdzie zawsze to czego potrzebujesz.
Confluence + JIRA Software = Lepsze produkty
Połączenie Confluence z JIRA Software umożliwi zupełną transparentność pomiędzy zdarzeniami śledzonymi w JIRA, a związanymi z nim treściami w Confluence – raporty z projektów, wymagania produktowe itp.
JIRA Service Desk
To proste w implementacji i użyciu oprogramowanie oparte na aplikacji JIRA. Dzięki intuicyjnemu portalowi użytkownika biznesowego, umożliwia usprawnienie pracy nawet laikom – bez konieczności dodatkowego szkolenia.

ZASTOSOWANIE
Zgłoszenia o wsparcie i pomoc
Wszelkie prośby o pomoc i wsparcie zgłaszane są w prosty sposób, a dzięki mechanizmowi do pomiaru czasu realizacji zgłoszeń (SLA), można kontrolować stan każdej realizacji i czas jej trwania. Dodatkowo, automatyzacja powtarzalnych zadań znacznie odciąża zespoły serwisowe i oszczędza ich czas.
Raportowanie
JIRA Service Desk pozwala na tworzenie własnych raportów on-line, za pomocą prostego kreatora z funkcją graficzną.
Cennik
JIRA Software
- do 10 użytkowników – po 10$
- od 11 do 100 użytkowników – po 7$
Confluence
- do 10 użytkowników – po 10$
- od 11 do 100 użytkowników – po 5$
Service Desk
- do 3 agentów – po 10$
- od 4 do 15 agentów -po 20$
JIRA Software
- do 10 użytkowników – 10$
- do 25 użytkowników – 2,000$
- do 50 użytkowników – 3,600$
- do 100 użytkowników – 6,600$
- do 250 użytkowników – 13,200$
- do 500 użytkowników – 19,800$
- do 2000 użytkowników – 26,400$
- do 10000 użytkowników – 33,000$
- powyżej 10000 użytkowników – 39,600$
Confluence
- do 10 użytkowników – 10$
- do 25 użytkowników – 1,500$
- do 50 użytkowników – 2,800$
- do 100 użytkowników – 5,100$
- do 250 użytkowników – 9,900$
- do 500 użytkowników – 15,400$
- do 2000 użytkowników – 19,800$
- do 10000 użytkowników – 25,300$
- powyżej 10000 użytkowników – 30,800$
Service Desk
- do 3 agentów – 10$
- do 5 użytkowników – 1,700$
- do 10 użytkowników – 3,300$
- do 15 użytkowników – 5,000$
- do 25 użytkowników – 7,200$
- do 50 użytkowników – 13,200$
- do 100 użytkowników – 22,000$
- do 250 użytkowników – 35,000$
- powyżej 250 użytkowników – 49,500$
Wdrażamy systemy Jira w firmach
Jeśli potrzebujesz wsparcia w procesie wyboru, zakupu lub wdrożenia systemu Jira w swojej firmie?
Zadzwoń lub napisz do nas: