WDRAŻAMY
![software](https://teneg.pl/its/wp-content/uploads/sites/2/2016/08/software-1-300x54.png)
Planowanie, śledzenie zdań i zarządzanie. Wiodące, międzynarodowe narzędzie do zarządzania projektami, używane przez zespoły developerów.(czytaj więcej…)
![Pulpit Confluence i Confluence Mobile pulpit confluence i confluence mobile](https://teneg.pl/its/wp-content/uploads/sites/2/2016/08/confluence-1-300x54.png)
Organizuj swoją prace, twórz dokumenty, prowadź rozmowy – wszystko w jednym miejscu.
(czytaj więcej…)
![servicedesk](https://teneg.pl/its/wp-content/uploads/sites/2/2016/08/servicedesk-1-300x54.png)
Narzedzie dla pracowników firmy do zgłaszania problemów do dzialow wsparcia.
(czytaj więcej…)
JIRA Software
Umożliwia planowanie, śledzenie postępów i błędów w procesie tworzenia oprogramowania. Została stworzona z myślą o każdym członku zespołu programistycznego w oparciu o metodykę zwinnego zarzadzania.
Oprogramowanie Jira pozwala na tworzenie stron, sprintów, przydzielanie zadań w całym zespole, nadawanie priorytetów oraz pełną widoczność postępów w projekcie.
ZASTOSOWANIE
Jira Software w metodykach zwinnych – Agile
Prostota i funkcjonalność pozwolą Ci na sprawne wprowadzanie i realizację zadań, które możesz wizualizować na tablicach Scrum lub Kanban. Dzięki funkcji drag & drop (przeciągnij i upuść) z łatwością przeniesiesz zadania w odpowiednie miejsce i dodasz załączniki do zagadnień.
![Jira w metodykach zwinnych – Agile](https://teneg.pl/its/wp-content/uploads/sites/2/2016/08/JIRAagile_przeciaganie-300x142.png)
Jira Software, a planowanie, współdzielenie i priorytetyzacja zadań
Funkcjonalności Jira są bardzo intuicyjne i mają szerokie spektrum zastosowań. Pozwalają na współdzielenie zagadnień i przeszukiwanie wyników jednym kliknięciem, zapewniają pełną transparentność (np. zawsze wiadomo kto komu zlecił wykonanie każdego zadania) i pełną kontrolę, dzięki stałemu podglądowi na stadium projektów i ewentualne przeszkody w ich ukończeniu, co pozwala na natychmiastową reakcję w razie wystąpienia nieprawidłowości. Ponadto konfiguracja przebiegu prac (workflow) jest całkowicie indywidualna.
![pulpit jira](https://teneg.pl/its/wp-content/uploads/sites/2/2016/08/jira-1-main-300x181.png)
Jira Software, a oszczędność czasu
Zarządzanie zadaniami (task management) w znaczący sposób zmniejsza wewnętrzny przepływ e-maili. Natomiast dla zespołu programistów szybszy dostęp do informacji, m.in. dzięki nowemu panelowi dewelopera, to duża oszczędność czasu.
![pulpit jira task management](https://teneg.pl/its/wp-content/uploads/sites/2/2016/08/600xX-devpanelhero-b-300x250.png)
Confluence
Umożliwia skuteczne zarządzanie i komunikację w zespołach, łatwe tworzenie i współdzielenie szeroko rozumianych treści oraz wyrażanie opinii. Jest to przejrzyste i łatwe w obsłudze oprogramowanie do pracy zespołowej. Zapewnia szybkie wyszukiwanie informacji i dokumentów.
ZASTOSOWANIE
Praca z różnymi treściami – tekst, pliki video, szablony. Udostępnianie informacji, tworzenie notatek ze spotkań, opisy wymagań, produktów, baza wiedzy, zarządzanie dokumentacją.
![pulpit confluence i confluence mobile](https://teneg.pl/its/wp-content/uploads/sites/2/2016/08/Confluence-1-300x185.png)
Błyskawiczne wyszukiwanie informacji
Wyszukiwanie informacji jeszcze nigdy nie było tak proste i intuicyjne. W Confluence wiedza nie ginie! Mechanizm wyszukiwania pełno tekstowego znajdzie zawsze to czego potrzebujesz.
Confluence + JIRA Software = Lepsze produkty
Połączenie Confluence z JIRA Software umożliwi zupełną transparentność pomiędzy zdarzeniami śledzonymi w JIRA, a związanymi z nim treściami w Confluence – raporty z projektów, wymagania produktowe itp.
JIRA Service Desk
To proste w implementacji i użyciu oprogramowanie oparte na aplikacji JIRA. Dzięki intuicyjnemu portalowi użytkownika biznesowego, umożliwia usprawnienie pracy nawet laikom – bez konieczności dodatkowego szkolenia.
![pulpit jira service desk](https://teneg.pl/its/wp-content/uploads/sites/2/2016/08/JIRAServiceDeskQueues-300x187.jpg)
ZASTOSOWANIE
Zgłoszenia o wsparcie i pomoc
Wszelkie prośby o pomoc i wsparcie zgłaszane są w prosty sposób, a dzięki mechanizmowi do pomiaru czasu realizacji zgłoszeń (SLA), można kontrolować stan każdej realizacji i czas jej trwania. Dodatkowo, automatyzacja powtarzalnych zadań znacznie odciąża zespoły serwisowe i oszczędza ich czas.
Raportowanie
JIRA Service Desk pozwala na tworzenie własnych raportów on-line, za pomocą prostego kreatora z funkcją graficzną.
Wdrażamy systemy Jira w firmach
Jeśli potrzebujesz wsparcia w procesie wyboru, zakupu lub wdrożenia systemu Jira w swojej firmie?
Zadzwoń lub napisz do nas: