Pozostałe systemy IT

Sprawdź nasze inne systemy IT oraz autorskie rozwiązania.

Tworzymy własne systemy oraz współpracujemy z wieloma partnerami zapewniając kompleksowe rozwiązania dopasowane do potrzeb Twojej firmy m.in. w obszarze systemów do zarządzania projektami, produkcją, magazynem oraz innych aplikacji biznesowych.

Poniżej przeczytasz o wybranych rozwiązaniach.

System magazynowy

W ofercie posiadamy rozwiązanie systemu magazynowego, który umożliwia automatyzację i optymalizację procesów, w tym: automatyzację planowania tras, optymalizację przestrzeni magazynowej czy monitorowanie zapasów w czasie rzeczywistym.

System zapewnia kompleksowe monitorowanie i zarządzanie magazynem, umożliwiając pełną kontrolę nad operacjami logistycznymi i zapasami. Zintegrowane funkcje analizy danych pozwalają na identyfikację obszarów wymagających optymalizacji oraz podejmowanie strategicznych decyzji dotyczących zarządzania zapasami i procesami logistycznymi.

T-MES

To rozwiązanie dla firm produkcyjnych, które zarządzają procesami od produkcji po dystrybucję. System jest elastyczny i skalowalny, dostosowany do indywidualnych potrzeb klienta. Integruje się z systemami ERP i WMS, optymalizując przepływ danych oraz procesy magazynowe, a także automatyzuje produkcję i wspiera elektroniczny obieg dokumentów.

Nasz system posiada funkcje m.in. takie jak: zgłaszanie nadmiaru / niedomiaru surowców, zapotrzebowania na magazyn oraz awizacja wyrobu gotowego; kontrolowanie atrybutów, cech surowców lub nośników np. numeru partii surowca lub palety, integracja z urządzeniami tj. wagami, mieszalnikami, systemami SCADA; wyświetlanie statusu realizacji wielu zleceń oraz ich przydzielania dla wybranych operatorów; kolejkowanie zleceń, wydruk etykiet, generowanie raportów.

SCADA

To system, którego celem jest zwiększenie wydajności produkcji poprzez nadzorowanie i kontrolowanie przebiegu procesów w zakładach. Umożliwia monitorowanie procesu w zakładach przemysłowych, a także zarządzanie urządzeniami. W skład systemu wchodzą czujniki, siłowniki, sterowniki przemysłowe (PLC) oraz zawarte w nich algorytmy sterowania.

Takie rozwiązanie umożliwia zbieranie danych z różnych etapów procesu produkcyjnego, ich analizę oraz podejmowanie automatycznych decyzji dotyczących regulacji i kontroli procesu.

Wybór systemu SCADA wpiera podejmowanie decyzji, co wypływa na jakość produkcji oraz bezpieczeństwa w miejscu pracy, umożliwia archiwizowanie danych z różnych urządzeń w jednym systemie, a także wspiera procesy automatyzacji.

SNOPO

Snopo to autorski system ticketowy, którego kluczowe funkcjonalności obejmują efektywne zarządzanie zadaniami, komunikacja z klientami oraz nadzór postępów pracy, począwszy od delegowania obowiązków po monitorowanie ich realizacji. System wspiera obsługę kontrahentów, pozwala śledzić postępy prac oraz zarządzać rozliczeniami. Ponadto klienci mają dostęp do własnych dashboardów, na których mogą na bieżąco monitorować status realizacji zleceń.

Do dodatkowych funkcji systemu można zaliczyć wewnętrzną tablicę informacyjną firmy (tzw. Wall), służącą do komunikacji w firmie, menadżera haseł – narzędzie do bezpiecznej dystrybucji haseł wewnątrz organizacji oraz kalendarz zintegrowany z systemem DMS, który wyświetla informacje o dostępności pracowników.

Snopo wspiera również integrację z innymi systemami, takimi jak Comarch Optima, co usprawnia procesy zarządzania projektami. System pozwala na tworzenie zadań projektowych, ich podział na podzadania oraz wizualizację zadań za pomocą tablicy kanbanowej i wykresu Gantt.

Dzięki takim funkcjonalnościom delegowanie zadań staje się łatwiejsze i szybsze, a monitorowanie ich realizacji i zarządzanie relacjami z klientami – sprawniejsze.

Przeczytaj także:

Systemy
ERP

Dodatki
i integracje